piątek, 2 sierpnia 2013

Wyraź siebie poprzez styl!

Podobno to czym i kim się otaczamy świadczy o tym jacy jesteśmy. Ja chciałabym pisać o tym, co mnie fascynuje, co sprawia, że czuję się naprawdę wspaniale, a więc piękne wnętrza. Wiele osób podchodzi dość lekko do wystroju swoich domów i mieszkań. Ja uważam, że to jest tak naprawdę część nas. Mnie fascynują klasyczne i stylowe wnętrza, w których dominuje drewno i eleganckie przedmioty. Uważam, że bardzo ważne są dodatki, np. świece, poduszki, lampki, pudełka i kosze dekoracyjne, kapy na łóżko, dywany.  To właśnie te małe elementy są najważniejsze i stanowią źródło piękna. Mój pokój w rodzinnym domu jest trochę w stylu retro. Łóżko, bieliźniarka, szafa, półka na książki, poduchy, lampeczki, stylowe filiżanki, dużo ratanu i wikliny. Uważam, że nie trzeba wydawać wiele pieniędzy żeby stworzyć miły i przyjemny kąt dla siebie.  Niedługo postaram się zrobić kilka zdjęć i jakiś ciekawy post dotyczący mojego pokoju i ciekawych pomysłów na urządzenie Waszych domów.  A teraz życzę miłego dnia ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz